Tema: Re: del GKP du klausimai
Autorius: Ostapas
Data: 2011-04-06 21:10:22
"Darius" <dar@xxx.lt> wrote in message
news:ini84v$g8f$1@trimpas.omnitel.net...
> abu paprasti, bet vis neisgooglinu atsakymo :)
>
> ar reikia glaistyt visa gipso kartono plota? ar tik siules ir samarezu
> vietas? turiu omenu pries dazant

Taip. Jei dažysi, galbūt net ne vieną kartą.

http://knauf.lt/www/media/pdf_prie_produktu/baumarktas/D61_LTmansarda.pdf

> Dekui!

Analogiškai ir aš turiu klausimą: Ar tikrai būtina mansardoje ant lubų sukti
dvigubą gipsą? Profiliai sukabinti ant "krokodilų". Jei gerai supratau savo
paties įmestą linką, dvigubas gipsas sukamas tik kai keliami specialūs
priešgaisriniai reikalavimai. Kaip su trūkinėjimu?