Tema: Re: ar reikia kaimynu sutikimo statybu leidimui?
Autorius: Liuc
Data: 2011-03-23 15:16:28
Paprase paraso, nes kazkas pamoke, kad jo reikia. Realiai nereikia.
Turejau toki kaimyna, kuris vaiksciojo po savo sklypa ir piso prota,
kad as nieko nepasistatysiu be jo paraso (ieskojo progos paterorizuot
del neva neteisingos sklypo ribos). Dabar ta kaimyna matau pro savo
namo langa, retai aisku, ir ne toki pasikelusi.