Tema: Re: ar reikia kaimynu sutikimo statybu leidimui?
Autorius: dar
Data: 2011-03-18 20:58:37
Reikia ¾ižrģti sklypo gen. plan±, gal netelpa su valymo ērengimais ir u¾lipa
ant tavo sklypo, jeigu u¾lipa - ten nieko negalģsi daryti.
Arba reikia servitutł elektrai arba keliui, daug kas priklauso nuo
situacijos.
Papra¹yk, gen. plano (visi in¾inieriniai tinklai turi matytis) ir kaip tavo
sklypas atrodys.
Plius sižlau ra¹ytis tik ant tokio sutikimo(ēra¹yta pridedamas planas) kur
bus kartu su planu ir netgi koordinatģmis, ir dar ant kurio turi statytojas
ir projektuotojas (architektas) pasira¹yti. O tai galima gavus sutikim± be
plano, po to bet k± padaryti, o kai bus faktas - griau¹i SAVO pir¹tus.

Aurimas