Tema: Re: ar reikia kaimynu sutikimo statybu leidimui?
Autorius: Pavidalas
Data: 2011-03-19 12:12:35
ne - jokiu servitutu, jie jungiasi kanalizus ir elektras is savo gatves
puses (mano gatve yra kita, lygegreti), be to servitutams laidimai tikrai
kitaip atrodytu.
regis viskas del uzstatymo intensyvumo ir butu kiekio.

is principo man butu dzin ir neduociau jokiu sutikimu - tegu stato pagal
reikalavimus ir basta.
bet dilema yra ta kad kai pamaciau brezinius tai sitas variantas man gali
buti naudingesnis negu kad galetu buti pagal esamus reikalavimus, nes nuo
mano tvoros statiniai butu nuo 7-10m.
o galetu statyt 3m ir neklausti.
mano puse pietine.