Tema: Re: Pakeltas sklypo lygis - pamatai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-02-25 17:46:37
> Sklypas buvo zemiau negu kiti. Pries ziema supilta ir islyginta 0,5 - 1,0
> metro grunto. Gruntas - molis. Gretimam sklype darytas grunto tyrimas, tai
> ir nejudintas gruntas - molis. Jei daryt greztinius pamatus - ar geras
> variantas toiam slype ?
> Idomu butu paskaityt kas turejo patirties su sklypo lygio pakelimu ir
> pamatu konstrucija.
Molis ne tik giliau isala, bet dar ir slapias/isdziuve kiloja. Taigi pamatai
pas tave laikys nama 1,5m ir didesniame gylyje. Taigi greztis tau reikia
minimum 3m. Pas mane buvo lygiai tokios aplinkybes. As iskasiau 75m ilgio ir
30cm plocio transeja ir tuomet i ja supyliau 17m3 betono. Ant sito betono
man sumurijo 4 eles betoniniu Brolio blokeliu. Tuomet uzveziau zemiou ir
viska sulyginau sulig virsum. Tuomet murininkai sumurijo Fibo cokoli, o ant
jo Palemono keramika...