Tema: Re: Pakeltas sklypo lygis - pamatai
Autorius: blukas
Data: 2011-02-25 12:07:57
Labai teisingai pasakyta.
Jei daryti juostinius pamatus, tai iš principo galima apsieiti ir be geologinių tyrimų (pasinaudoti kaimyninių sklypų informacija, nors yra buvę atvejų praktikoje, kai siaurame ruože, būna neįtikėtinai blogas gruntas lyginant su kaimynais ar net kita savo sklypo vieta), o gręžtinių pamatų be geologinių tyrimų joks rimtas konstruktorius neprojektuos. Jei mąstai apie gręžtinius - pirmas žingsnis geologinaii tyrimai.