Tema: Re: Pakeltas sklypo lygis - pamatai
Autorius: S
Data: 2011-02-25 12:56:36
Tie tyrimai ne visada duoda naudos - dabar isigudrino daryti vos po du
grezinius uz tuos 600 lt.
Ir ka jie duos 1-2 aru plote? Saudynmas i zvirblius is patrankos.
Pas viena dare 3 grezinius, visus buvo molis, o kai dare realius pamatus
vienoje vietoje uzsirove ant smelio, kitoje ant plavuno kazkokio ir visi
kontruktoriu skaiciavimai, geologiniai tyrimai ir visa kita suniui ant
uodegos...