Tema: Re: Q Pamatu siltinimas polistirenu
Autorius: golfietis
Data: 2009-03-26 12:18:00
Neoporas nera ekstrudinis polistirenas. Jis yra toks pat EPS, tik i granules primaisyta grafito daleliu, kurios atspindi siluma.
Melynas, zalias ir pan. ekstrudiniai polistirenai (XPS - extruded polistyren) yra "vientisi" - neturi granuliu - ju vandens igeriamumas praktiskai nulinis.

Darbe naudojam didziulius kiekius Neoporo - bet ne statybom - gaminam automobilinius saldytuvus. Noretumem naudoti XPS - tik kaina po kol kas kosmine.... Todel ir naudojam Neopora arba poliuretana (PUR). Sito varza pirmus kelis metus yra geresne nei Neoporo, o paskui issilygina.

golfietis