Tema: Re: Q Pamatu siltinimas polistirenu
Autorius: sdc
Data: 2009-03-26 11:37:59
Polistireninis putplastis yra zymimas EPS, o ekstrudinis putplastis - XPS
(Styrodur - zalias Basf gaminys, Styrofoam - melynas Isover gaminys). Visi
Ukmerges gelzbetonio ar Kauno silo neoporai, geoporai ir t.t. yra vistik EPS
putplasciai, tik su priedais. Skirtumas tarp EPS ir XPS - atsparumas
gniuzdymui, lenkimui ir vandens igeriamumas. Pamatams tai ir yra svarbu, nes
vandens igerusi temoizoliacija praranda dali savo siluminiu savybiu. (Del to
yra deklaruojamos ir projektines silumos laidumo koeficiento vertes, kurios
pas EPS ir XPS zenkliai skiriasi). EPS 100, be abejo, yra geriau nei EPS 70
ar t.t. (EPS 50, mano nuomone, tinka tik pakuotei:), bet tikrai blogiau, nei
XPS. Mano manymu, jei nori gerai (arba labai gerai) - XPS, jei nori pigiai
(pigiau) - EPS 100.
Sekmes