Tema: Re: Q Pamatu siltinimas polistirenu
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-03-25 15:50:51
Tai tarp zemes ir 1a tinkuosiu, bet cia juk pamatui. Bent metras bus po
zeme. Sitam paciam forume ne karta skaiciau, kad naudojant paprasta
polistirena - jis prisigeria vandens ir reikia naudoti brangesni - melyna. O
vat Lietuvos gamintojas, be abejo reklamuojantis savo produkta sako, kad
tinka baltas eps100. Tas ir balamutina mane.