Tema: Re: Del sildymo sistemos automatizavimo
Autorius: malgis
Data: 2011-02-15 12:34:58
Pats žinau ne vieną tokį sovietinio sukirpimo santechniką, kuriam bet
koks valdiklis – blogis, į vožtuvų jungimo instrukcijas žiūrėti nėra
jokios prasmės, o "projektuoja" tai tik montuotojai ir niekas kitas.

Sakyk jam KITAS.

O automatizavimo galimybių su malkiniais katilais - N. Svarbu katilo
galia*degimolaikas ir akum. talpos tūris. Visa kita - detalės.

A.