Tema: Re: Del sildymo sistemos automatizavimo
Autorius: dz
Data: 2011-02-14 15:43:03
nu katik buvau paziuret is savo sropuva nu tai 80C rodo:), jei tiksliau tai
pradzioj uzkuri syla iki kokiu 60-70C, tada isisjungia siurbliai, temp
greitai nukrenta iki 30-40C, veliau pamazu visos sistemos vanduo uzsyla ir
laikos temp normali
kad kazkam nesukelia temp manau yra katilas turi per mazai Kw ir siaip kiek
girdejau stropuva reik imt galingesne nei analogiskai imtum paprasta KKK,
man pagal skaiciavimus butu uzteke S20, bet pasiemiau S40 ir px kad kartais
dirba su mazesniu NK, bet uztat ilgiau dega:), kondensato kazko daug irgi
nera

--
www.rees.lt