Tema: Re: Del sildymo sistemos automatizavimo
Autorius: T:\)
Data: 2011-02-13 23:14:53
na nevisai, automatizuoti kai ka galima, bet viskas atsiremai i galutine
kaina ir vistiek reikia eiti kurenti peciu :)
Galima automatizuoti, kad pvz prioriteteai butu gyvenamom patalpom, jom
uzsilus pasildyti kitas (pas mane taip be automatokos gavosi :)) uzsilus
patalpoms perteklius nueina i akumuliacine, o paskui uzgesus peciu is
akuliacines ima siluma ir pan. Bet viskas susiveda vistiek kiek uzmesi malku
ir kiek kurensi. Gali akumulaicine pasistatyti 5 kubu ir paskui is jos
sildyti 1-2-3-x paru, bet vistiek ja kazkuriuo momentu uzkaitinti ir
uzkaciagarinti.
Pats va gavoju gal isideti akumulaicine, nes pas mane 100 kv.m grindinio, ir
mazdaug tiek rusio, kuriam pakanka +10+15 (o tiek is esmes ir laikosi vos
vos pasildzius). Kai grindys uzsyla ir kambaryje jau silta, katilas neturi
kur deti silumos ir tada sildo rusi. Tai ir mastau, kad gal jei butu
akumulaicine ta ikrova, kuri jau pertekline nukeliautu i akumuliacine talpa
ir paskui grindys dar kazkiek laiko butu palaikomos siltos. Bet kai
pagalvoji 7 kubai betono irgi nemaza akumuliacine gaunasi (tik permasciau,
kad 1 kubas vandens uzsildyto iki +80-90 ne tas pats kas 1 kubas betono
grindyse pasildyto iki +35-40)

T:)