Tema: Re: Priesgaisrinis daviklis pirtyje
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2011-02-14 20:34:07
Jei ant kažkieno el. krosnelės negalima pilt vandens - meskit kuo greičiau
lauk tokią krosnelę, tai ir nesaugu o ir sveikatos gadinimas.
Ir beje, bent jau aš nežinau nė vienos el. krosnelės, ant kurios negalima
būtų pilt vandens. Jei tokia ir būtų, tai greičiausia tik savadarbė, nors
galiu žinoma ir klyst.

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt