Tema: Re: Priešgaisrinis daviklis pirtyje
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2011-02-13 21:06:29
manau kad jokio tokio reikalavimo nėr, bent jau aš negirdėjęs.
Kaip ir sakė, priepirtyje nebent.
Bet šiaip pirty rekomenduočiau ne daviklį dėt, o sprinklerį. Jau geriau lai
ne cypia o gesina. Nors sprinkleris pagal reikalavimus būtinas tik viešose
pirtyse, bet daiktas logiškas, o  ir ne itin brangus įsirengt.
Šioj vietoj du patarimai: sprinkleris gali bjauriai nubrozdint galvą, tad jį
montuojant derėtų pamastyt kur jis mažiausiai trukdys. Antra - nepamirškit
numatyt vietos sklendei :) Esu susidūręs ir su tokiais variantais, kai
sprinkleris yra, o kad jį atjungt suveikimo atveju reikėtų išjungt visą namo
vandentiekio sistemą :)

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt