Tema: Re: Priešgaisrinis daviklis pirtyje
Autorius: eimaz
Data: 2011-02-13 20:07:25
nu i pirti tai tikrai nesideda jokie davikliai. jei kalbi apie priespirti,
tai dedasi ne duminis o ugnies daviklis. pas mane priespirtyje stovi ugnies
daviklis ir tai 1 karta buvo suveikes. nezinau kokiu principu jie veikia,
tikriausiai nuo temperaturos. aisku ir daviklis siek tiek durnai pastatytas,
iskart isejus netoli pirties duru.