Tema: Re: sildymo budas.
Autorius: Dizzy
Data: 2011-02-12 18:18:12
Pusbrolis turi SS. Statėsi 2007m.
SS sistema atsiėjo apie 50k. Namas 205m2, už elektrą SS bašliuoja
~600-900lt.
O kur dar priežiūra SS? Ten kažkokias profilaktikas reikia daryti...
garantijos duodamos ne 10-20m, o tik porai. Pareina kokia detalė... ir kiši
į remontą tūkstančius.
Aš jau nekalbu, kad reikia benzininį generatorių dar turėti po ranka, jei
elektra dingtų ilgiau nei pusdieniui.

"Ekokodas"  wrote in message news:iir1me$t67$1@trimpas.omnitel.net...

Lentele yra tik eksploatacijai, kai jau kuras sudega.

Nu paskaiciuokime investicijas.
SS 30K ir fsio.

KKK = 5K, Malkine 10K, Durys, langas, kaminas 5K, privaziavimas miskoveziui
2K
Ir pysiaus visam gyvenimui su tom malkom, tai min 2K per sezona, o dar
samdyti kurika, kai nori isvaziuoti kur ilgiau.
Skyrybos kiek kainuoja- pagyvenus ilgiau su KKK :(
Jau 8 metai su SS sildausi ir nesugalvoju patrauklesnio sildymo budo visais
imanomais aspektais.