Tema: Re: sildymo budas.
Autorius: Rimokas
Data: 2011-02-08 11:53:21
  Kazkokios tai pievos ... KKK dar panasu , pas mane 4.5 K, kaminas ir siaip
buvo statomas zidiniui + ventiliaciniai , tai papildomai kainavo tik KKK
kamino ideklas ~ 1.7 K . Dar pas mane akumuliacine 1 m3 - 1 K . O durys ir
langas cia prie ko ? Nereikia cia pist proto , kad visi SS'ai stovi salia
saldytuvu ir jokio ploto jiems nereikia ... Miskoveziui privaziavimas ?
Kurenuosi pjuvenu briketais ... :-) Viskas i garaza puikiai telpa .
Katilines aprisima pasidariau pats viska . Isvaziavimui yra pajungiamas
elektrinis katiliukas ( savadarbis : 40 Lt suvrinimo + 200 Lt tenai = 240
Lt )  . Per 2 valandas su sunum is kiemo i garaza  susidejom briketus -
visas pagrindinis pysius cia buvo ... :-)

> Lentele yra tik eksploatacijai, kai jau kuras sudega.
>
> Nu paskaiciuokime investicijas.
> SS 30K ir fsio.
>
> KKK = 5K, Malkine 10K, Durys, langas, kaminas 5K, privaziavimas
> miskoveziui 2K
> Ir pysiaus visam gyvenimui su tom malkom, tai min 2K per sezona, o dar
> samdyti kurika, kai nori isvaziuoti kur ilgiau.
> Skyrybos kiek kainuoja- pagyvenus ilgiau su KKK :(

> Jau 8 metai su SS sildausi ir nesugalvoju patrauklesnio sildymo budo
> visais imanomais aspektais.

  Prastas ir butum pardavejas jeigu negirtum to ka pardavineji . Yra ir kitu
klausimu - SS'u resursas , pogarantiniai remontai kiek kainuoja ( jau
girdziu - negenda gi jie ... :-)) ) ...