Tema: Re: sildymo budas.
Autorius: Ekokodas
Data: 2011-02-09 10:22:35
Pagrinde SPF (Seasonal performance factor), paskui atitirpinimo greitis ir
energijos kiekis tam reikalui, nes atitirpinimo metu SS ima siluma is namo
akumuliacines talpos ir tuo metu namo nesildo, o saldo. Jei tas laikas
ilgas, arba kondensato ledas uzstabdo ventiliatoriaus sparnuote(kaip
dazniausiai buna su gera Japonu technika), tai lieki visai be silumos.
 Ochsner Millennium SPF = 4, kas buvo sudetinga pasiekti su oriniais SS
Lietuvos salygomis. Bivalentine vieta (SS+ elektra) prie -25C, kai anksciau
buvo -16C.