Tema: Re: Apasaugos sistemos samata
Autorius: Donatas
Data: 2011-02-02 18:49:36
Tik nereikia lialia ir daryti isvadu is vieno klausimo. Turiu ziniu zymiai
daugiau nei reikia tokiam darbui, jei konkreciai neciupinejau signalizacijos
sistemos (judesio daviklio paskutinis turejimas rankose buvo pries 12 metu
,vos ne mokyklos laikais, tai kiek atsimenu kontaktu buvo taip kaip
surasiau), tai dar nereiskia kad neperprasiu ja turedamas rankose su
dokumentacija :) , todel man prasau atsakymus arba rimtas nuorodas , o ne
patarimus ko nedaryti ;)

Atsiprasau uz izulu tona, bet konferencija ir yra tam, kad nezinantis
drasiai galetu paklausti jam rupimais klausimais.

P.S. Suprantu, kad tokie kaip as gadina versla, bet nieko negaliu su savimi
padaryti - viska turiu daryti pats... o pamokslas , kad paskui "niekas galu
neatrinks" - visiska nesamone, dazniau ar kitu galus atrinkineju  ;)
--
Donatas