Tema: Re: Apasaugos sistemos samata
Autorius: Jonas
Data: 2011-02-02 09:11:52
1. ,,va tos relės ir man uzkliuvo, jos tipo gal inversija atlieka ar dar
kokia
paslepta mintis jose ?"
atlieka, tipo suderinimą, kad dvilaidis gaisrinis jutiklis galėtų dirbti su
centrale kurioje nėra dvilaidžių jutiklių zonos.Dabar , populiaresnėse
apsaugos centralėse tokia zona yra, tik ne visi instaliotojai žino ir nori
ją programuoti.
Deja, relinis modulis nėra tobulas, kurtas jis laaaabai taupiems ir negali
užtikrinti visavertės informacijos apie gaisrinę grandinę-t.y. atskirti
gaisrinio signalo, nuo gedimo signalo.
reikia naudoti teisingai konfigūruotą centralės zoną, arba keturlaidžius
gaisrinius jutiklius, sumontuotus su ,,teisingu" ,,galiniu įrenginiu"
(paprastai  būna relė).Keturlaidžiai jutikliai brangesni, kabelis taip pat,
kadangi jis ne 2 o 4 gyslų.
Su reliniu moduliu, taip pat galima patobulinti jungimą , kad būtų matomas
gedimo signalas, tačiau tai sudėtingesnė grandinė ir kabelis ne 2 gyslų.

2. ,,O pridavimas apsaugai taip pat galimas pacio ar tai yra nemokamai ?:
atveza
savi siustuva ir prijungia 3 laidus."
Pridavimas-juridinis aktas, todėl vienašališkai pačiam nepavyks. Pasijungti
fiziškai, galima. Reikia turėti telefono liniją, arba kitokį signalo
perdavimo įrenginį kurį naudoja pasirinkta saugos tarnyba. Dažnu atveju
radijo siųstuvas. Primityviu atveju,  jungiama neteisingai, tiesiog ant
cenntralės akumuliatoriaus gnybtų. Gerai, kai siustuvas komplektuojamas su
savo maitinimo šaltiniu ir rezerviniu akumuliatoriumi. Priklausomai nuo
saugos tarnybos ,,politikos" kontroliuojami signalai:
įjungimas/išjungimas
Aliarmas/aliarmo atsistatymas
tinklo įtamposdingimas/atsistatymas
akumuliatoriaus žema įtampa/įtampa atsistatė
periodinis testas (kartą arba keletą kartų paroje)

ganėtinai skūpi, ir tik pati būtiniausia informacija

galimas variantas, kai tarp centralės ir siųstuvo  naudojama sąsaja, kurios
pagalba siunčiami visi pranešimai (pilnas protokolas). Tada saugos tarnyba
gauna info kuris jutiklis suveikė, koks judėjimas objekte po signalizacijos
sudirbimo, kokie gedimai, gaisras, apsauga ar pagalbos kvietimas ir t.t.

ideliu atveju reikia bent dviejų signalo perdavimo  grandžių pvz: siųstuvas
ir tel.linija arba siųstuvas ir GSM kanalas, gali būti internetinis arba
GPRS rįšys. vieną bandant ,,užlenkti" kitas spėja ,,pasiskūsti"