Tema: Re: Apasaugos sistemos samata
Autorius: Donatas
Data: 2011-02-02 11:06:38
Apsaugininkai mane patys susirado, sako: susitinkam vietoje ir
paskaiciuosime samata. As kol kas nieko neprasiau nieko nesakiau. Atsiunte
tai ka matote. Labai aciu uz pastabas , kurios yra labai VERTINGOS. Pinigu
kol kas toje vietoje visai netaupau, nes pradzioje neisivaizdavau
(neskaiciavau) kiek kas kainuoja.
Manau galutineje isvadoje darysiuosi pats, numatydamas bent laidu (duziams),
kurie gali buti prijungti prie centrales. O kokia esamoje situacijoje gali
buti rekomenduojama?

Kas del garazo bandziau ju klausti , tai jie siule padaryti atjungimo laika
apie 2,5 min . kas mane visiskai netenkina nes jei as spesiu ivaziuoti ir
per automatinius vartus ir atblokuoti dar uz vienu duru esancia klaviatura ,
tai vagys per ta laika isnes pakankamai. Kokie sprendimai yra taikomi
tokioje situacijoje ?

--
Donatas