Tema: Re: Kilimai garažui
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-01-28 17:20:25
Nu tu siulai masinos nestatyt į garaza, nes tai jai kenkia. Ash siulau batu
ziema irgi nenesiot ant koju, nes tai jiems irgi kenkia. Kas blogai? Vienu
ir kitu atveju taupome materialu turta. Bukime nuoseklus, bet ale koks
skirtingas mastymas. Ash kaip tik vasara,kai geras oras leidziu sau palikt
masina lauke ir nupedint iki namu pesciomis. O ziema ner durnu - i garaza ir
trobon. Kenkia tai ar nekenkia masinai ir garazo grindims - ot ne px? Masina
ir garazas man ar as jiems? Batu islipdamas is troleibuso vistiek
nenusimaudinesiu, kad ir kokios netinkamos jiems oro salygos butu ir kaip
jie nuo to pabloges.

"eimaz"  wrote in message news:ihumc3$21p$1@trimpas.omnitel.net...

ar as siulau tau palikti masina kieme ir vazinetis troleibusu? nes palyginai
tai panasiai.