Tema: Re: Kilimai garažui
Autorius: vaidas100
Data: 2011-01-28 08:48:18
On 2011.01.28 08:01, Terpentinas wrote:
> Turiu didelį garažą, su visais trapais pribumbasais, bet... nevarau aš
> ten mašinos, nes tiesiog tingiu. Tingiu1 kaskart plauti garažą, Tingiu2
> atkasinėti lauko vartus, tingiu3 tiesiog tingiu važiuoti vidun.
> Rezultate abi mašinos numestos kieme, kas rytą pabrūžinu tuos langus ir
> į darbą ir nematau jokios problemos.
> Kitaip sakant kiekvienam savo.

Aš tai gal ir statyčiau mašiną į garažą,
bet architektė buvo pati nevairuojanti ir gyvenanti bute tai
paprojektavo garažą 2 mašinoms (žiguliukams) vienai po kitos, o
įvažiavimas iš namo šono... :)
Dabar mano dalis garažo paversta sandėliuku :)
O žmona tai kategoriškai nusiteikus mašiną laikyt garaže :)