Tema: Re: Kilimai garažui
Autorius: svk
Data: 2011-01-28 01:08:53
10 metų mašina išgyveno tokiame "kenksmingame" klimate ir režime, netgi
opelis buvo vardu, - nieko - blogiau nei kitos LT gyvenančios mašinos
neatrodė tokiame amžiuje, o su elektra išvis jokių bėdų nebuvo, tad mitą
gali laikyti sugriautą.

"eimaz" <eimaz@nomail.lt> parašė naujienų
pranešime:ihsnfo$n25$1@trimpas.omnitel.net...