Tema: Re: Kondensacinio dujinio katilo valdymas
Autorius: eimaz
Data: 2011-01-24 18:15:00
su rankiniu pavargsi reguliuot manau, nes 35 laipsniai paduodamo prie
dideliu saldziu bus mazai. pas mane su lauko davikliu, tai kai lauke
stipresnis saltukas, katilas dirba ir ant 50 laipsniu (cia nustates max
rezima, daugiau neleidziu). kai lauke ~0, tuomet 40 laipsniu paduoda ir t.t.
pultas pas mane stovi pirmam aukste ne prie radiadotiu ir ne prie vitrininiu
langu.
grindim stovi atskiras termostatas, i jas paduodu ~35 lapisnius.