Tema: Re: Kondensacinio dujinio katilo valdymas
Autorius: Liuc
Data: 2011-01-24 15:24:00
Domina kaip rasti santyki tarp komforto ir ekonomijos, t.y. lesti
katilui dirbti su lauko davikliu ir sildyti vandni pagal kreives
paliekant pultuka su termostatu salciausioje patalpoje, o kitas
sureguliuojant termostatais kambariuose, ar ignoruoti lauko
temperaturos davikli, viska nustatyti rankiniu rezimu? paduodama
vandeni leisti kokius 35C, sureguliuoti kiekviena kambari kambario
termostatu ir pamirsti?