Tema: Re: Idomiai, kodel skaiciajamas taip mokestis uz karsta vandeni ir gyvatuka
Autorius: Stork
Data: 2011-01-13 15:34:54
DEl sildymo kastu po renovacijos pasitaiko kuriozu.
Zinau konkretu nama kur po renovacijos, kad butu pasiekti projektiniai
kastai, (kitaip sakant, kad visiem runkeliam butu aisku, kad reikia nama
renovuot, nes kaiminystej va-renovuotas labai mazai moka uz sildyma), taip
prisuktas sildymas ir taip taupoma siluma, kad zmones gyvena salciau nei iki
renovacijos.