Tema: Re: Idomiai, kodel skaiciajamas taip mokestis uz karsta vandeni ir gyvatuka
Autorius: virgelis
Data: 2011-01-13 10:16:56
Pasiulyk kaip gerai.:)))
1. Kad karstas vanduo is krano teketu is kart.
2. Kad vionia nepridrektu ir nesupelytu.
3. Kad galima butu kojines ir ... nakti issidziovint.

kaip paskaiciuoti koks pas ka gyvatukas (isleisk isakyma kad visi butu
vienodi:))))))
ir koks tau skirtumas uz ka lapelyje parasys- ar uz gyvatuka +2Lt ar uz
sildyma +2Lt.
grindinio sildymo rengtis is gyvatuko negalima(jei klystu pataisykit), cia
kaimyno sazines reikalas ir jeigu isileis bendrijos komisija tada komisijos
kompetencijos reikalas surast kad yrs tas grindinis syldymas nuo
gyvatuko(cia panasiai kaip su elektra rusyje...)

Cia tik kelios mintys. Vasara ten dar idomiau gaunasi kai nera kur skirtumo
nurasyt:)))

P.S.Mano mama buvo namo pirmininke uztat biskutuka ir as domejausi:))))