Tema: Re: halogenai G4 12V
Autorius: Saulius74901
Data: 2011-01-13 12:26:17
Bent jau mano seima net nezino kiek tos lemputes kainuoja.
O as kai pakeiciau juos sukvieciau ir paklausiau. Nu kaip?
Interneto nuomone aisku "gerokai objektyvesne", nes visi gi zino kokia pas
mane patalpa, kokios sienos, kaip sviestuvai isdestyti, kiek ju ir t.t.....
As sakau ka matau, o tu tai, ka skaitai. Kiekvienam savo
Tos kelios lemputes pabandymas buvo, gavosi, tai einam tolyn, dabar
siunciuosi jau keliolika vienetu. Kaina apie 10 Lt. uz vnt, nera gi taip
brangu.