Tema: Re: halogenai G4 12V
Autorius: S
Data: 2011-01-13 11:21:33
Del sanaudu gal, bet kazin ar viskas puikiai, kas liecia del to pacio
sviesos kiekio - led'inis halogenas sviesos duoda tik 290 liumenu, kas yra
atitikmuo 35 W kaitrines lemputes. O tai zymiai maziau, nei duoda 35W
halogenas (jis berods duoda 600 liumenu sviesos srauta, jau nekalbant apie
50W halogena).

Vadinasi, pakeitus bent jau 35W halogenus i ledines to pacio apsvietimo
nepavyks isgauti.