Tema: Re: halogenai G4 12V
Autorius: MinRas
Data: 2011-01-12 09:27:16
pas elmo jau panasu kad susitvarke su gamyba :) galima jau vietoj rast kazka
nebereik uzsisakinet ir laukt.
Pas save name viska ant LED pakuriau, viskas puikiai, sanaudos elektrai
krito 200-300kWh per menesi, nes kazkoks nuopusa dizaineris po 50W halogenu
pripirdines buvo pilna troba.
Dabar stovi 4W ir 5W LED ir jokiu problemu, srauto pakanka ir netgi per daug
vietom.