Tema: Re: Kaip pajungti senovinį telefoną
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-12-20 21:06:55
eilinis ryšių monteris pochuistas jungdavo tiesiai abu ar kelis aparatus į
liniją.
Truputį galvojantis pažiūrėdavo schemą ir padarydavo pagal konkrečius
poreikius

"monaxas" <monaxas@delfi.lt> wrote in message
Va tokios reakcijos aš ir laukiau.
Ir, tiesą sakant, tai reakcijai ir rašiau (trolis aš, ane?)

Bet, galim svaigt apie visokias mistines peremyčkas, bet ten būdavo taip
tūpai realizuota, kas skambutis veikdavo visad - net generuojant
pertraukinus į linijas.

Dar kart pažiūrėk į schemą - ten nėr ką kur komutuot. Kaip svirtelės
kontaktų grupė sulituota - tą ir gaunam. galima būdavo perjunginėt toj
ontaktų grupėj laidukus, bet niekas to nedarydavo.

Kad nusiramintum:
aš nieko nesuprantu. Papezėjau tik dėl to, kad papezėt.
O tu esi teisus. Nuo pradžių, iki galo.