Tema: Re: Kaip pajungti senovinį telefoną
Autorius: monaxas
Data: 2010-12-20 20:58:49
Va tokios reakcijos aš ir laukiau.
Ir, tiesą sakant, tai reakcijai ir rašiau (trolis aš, ane?)

Bet, galim svaigt apie visokias mistines peremyčkas, bet ten būdavo taip
tūpai realizuota, kas skambutis veikdavo visad - net generuojant
pertraukinus į linijas.

Dar kart pažiūrėk į schemą - ten nėr ką kur komutuot. Kaip svirtelės
kontaktų grupė sulituota - tą ir gaunam. galima būdavo perjunginėt toj
ontaktų grupėj laidukus, bet niekas to nedarydavo.

Kad nusiramintum:
aš nieko nesuprantu. Papezėjau tik dėl to, kad papezėt.
O tu esi teisus. Nuo pradžių, iki galo.