Tema: Re: Kaip pajungti senovinį telefoną
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-12-20 20:45:15
žmogeli, tu paimk šustresnio mechaninio telefono schemą ir pažiūrėk ką jis
gali.
   Lenkiškų, bulgariškų telefonų buvo dofiga kontaktų surištų su svirtele ir
peremyčku, visiems pajungimo atvejams.
  (kad nešuntuotų liniją. kad renkant numerį neskambėtų lygiagretaus aparato
skambutis. kad paraleliniu aparatų negalima būtų klausyt, ką šneka  [arba
atvirkščiai] arba klausyt , bet atjungtas mikrofonas, ir t. t.

bet tau matyt, ši gana paprasta sistema neįkandama.

"monaxas" <monaxas@delfi.lt> wrote in message
A kodėl aš kaulinio slibino nusipezėjimų nematau?

Tai reikėjo "savais laikais" ne vien tik į echo slopinimo shemas žiūrėt ir
nereiktų dabar, po 20 metų svaigt apie visokias permyčkes, kai tai
atlikdavo svrtelė.

Tikiuosi S1-1 ir S1-2 suvoki, kad tai yra S1 grupė.