Tema: Re: Elektra taupantys halogenai
Autorius: siGis
Data: 2010-12-19 01:51:48
> Cia gal inesei tvarkos kainos ir elektros rajumo atzvilgiu, bet visiskai
> pamirsai pacios sviesos kokybe - t.y. ant kiek pilna spekta lempa duoda.
> Tai cia beveik viskas atvirksciai:
> Kaitrines ir halogenines - geriausia.
> Liumiscencines - blogiau.
> Ledai, neskaitant egzotikos - blogiausia.
> Taip kad geriausias kompromisas ko gero butu halogenai.

Tikriausiai esate teisus. Bet tai svarbu jautriems zmonems. Zinoma jeigu tas
spektras labai nunugrybaves tai kliuna ir man.

Mano subjektyvus pastebejimai. Didele dalimi tai pripratimo reikalas. Svarbu
kad nekeistu apsviestu daigtu spalvu. As tiesiog nebepernesu kaitriniu
lempuciu sviesos. Ypac jeigu jos nepakankamai stiprios. Nepatinka ir blanki
d. sv. lempos sviesa. Man reikia vatu :).
Yra ir kompaktiniu taupiuju skleidzianciu slyksciai i ruzavuma pakrypusia
sviesa. Sviestuve su trimis lempomis atsitiktinai isukus skirtingos
spalvines t. lempas gavosi fantastiskai malonus apsvietimas. Dvi pasitaike
siek tiek i melsvuma viena i gelsvuma. Visiskai nebutina deti vienodas
kambaryje.