Tema: Re: Elektra taupantys halogenai
Autorius: siGis
Data: 2010-12-15 23:45:35
Ziauri sumaistis zmoniu galvose. Pameginsiu ivesti siek tiek tvarkos.
Kaitrines - labai blogai. Daug elektros, nutraukinejama gamyba ir prekyba.
Kai kur nepakeiciamos.
Halogenines - siek tiek pagerintos kaitrines, beveik taip pat blogai kaip ir
kaitrines.
Dienos sviesos tradicines - mazai elektros, daug sviesos, nebrangu,
skurdesnis dizainas.
Dienos sviesos kompaktines - technine prasme nesusipratimas. Siokia tokia
iseitis tradiciniu kaitriniu cokoliams ir sviestuvams. Elektros mazai, labai
brangios, labai abejotinas patikimumas, turi kaprizu. Blogai.
Ledai -  iperkami = niekalas. Tie kurie dar neirodyta kad ne niekalas labai
brangus. Naudotini nebent altruistiskai siekiant paremti technologijos
tobulejima. Labai blogai.
Toliau - visokia inovatyvi chernia krios lietuvoje net nenusipirksi ir kuri
tikriausiai taip ir neispopuliares.
Dar toliau - gyvsidabgio, natrio ... lempos. Tarp ju yra ir labai geru ir
taupiu bet tai jau laukui ir pramonei. Jos taip pat su charakteriu ir labai
brangios.

Mano pasirinkimas. Tradicines dienos sviesos lempos (lazdos, ziedai, U
formos) su sviestuvuose imontuota, geriau elektronine, uzdegimo aparatura.
Perdegus keiti tik lempute skirtingai nei su kompaktinem. Del to ir
nebrangu. Dizaino visiskai pakanka. Grazu, estetiska, lakoniska. Issklaidyta
sviesa.
Jeigu lubos dar nesubadytos tokias ir siulyciau rinktis.