Tema: Re: Elektra taupantys halogenai
Autorius: Ziaurus
Data: 2010-12-15 19:56:11
buvau kaip tik pardei pasiziureti, tai jo, kaip ir sakei, i halogeno korpusa
suvyniota ta taupanti ala liuminosencine lempute. vokiska kainuoja 45 litus.
Bet yra keli minusai. Visu pirma patronas pats gana ilgas, 8,5 cm nuo gipso
apacios iki lubu turi buti vietos. Kitas dalykas, kad jie ilgai (iki 1 min)
syla, kol normaliai pradeda sviesti. Reiskias pamyzus tualete pradeda
sviesti normaliai kai jau nuleidineji vandeni.