Tema: Re: kokia apsaugos kontora?
Autorius: Jonas
Data: 2010-12-16 20:33:47
,,T.y. idomus ir retas pasauly variantas, kai valstybes isalikoma policija
vykdo komercines funkcijas :)''
tai toli gražu ne taip, kaip galvoja bzik.
Apsaugos policija nuo neatmenamų laikų pilnai , kartoju, pilnai save
išsilaikydavo t.y. pirkdavo transportą, ginklus, uniformas ir apsaugos pulto
įrangą, bei išmokėdavo algas iš  to ką surinkdavo iš klijentūros.
Esmė ta, kad biudžetas jai skirdavo tiek, kiek ji įnešdavo į biudžetą.
Todėl, benzino blokados metu, likusius policijos paereigūnus labai dažnai
remdavo ir vėžindavo apsaugos policija.
Atsirado privačios saugos struktūros, kurios saugo ne viską, o tik tai kas
apsimoka, i provinciją nevažiuoja, meistrų neturi pakankamai, kad darbo
santykiai būtų pagal įtatymus. Tada daugelio apsaugos privatininkų remiama,
Fuck Security" apskundžia policiją konkurencijos tarnybai, neva policija
turi teisę į švyturėlius ir pirmumą, bei ginklo panaudojimo reikalai. Ko
pasekoje gauna konkurencijos tarnybos  pritarimą ir teismuose išsikovoja kad
būtų palaipsniui ,,nubuksuojama" apsaugos policija.
Ko pasekoje: vietoj to, kad surinkti pinigai iš klijentų eitų į biudžetą, o
iš ten policijai, jie eina privačiai struktūrai. Ir bala nemate jei ternyba
lietuviška, bet jei užsienio kapitalo įmonė tokia kaip G4group, tai
pinigėliai plaukia užsienin... o klijentas lieka be apsaugos kuri atlėktų
greitai su švyturėliais ir turėtų policininko teises.......net  Klavarijoje,
Kazlų Rūdoje ar kitame užkampyje.

kaip visada,  pas mus, valdžios sprendimai ne žmogaus gerovei