Tema: Re: kokia apsaugos kontora?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-12-16 12:52:09
Slaptazodziai gali buti keli. Vaziuoja be skambucio, taciau paskambina ir
pranesa apie suveikima. Jei ash namie ir uzpjoviau gryba, atsaukia
iskvietima. Kad atsauktu ash turiu pasakyti slaptazodi - zodi X. Jei pasakau
Y, operatore sako "dekui, atsahukiame ishkvietima" ir ish principo turetu
atvaziuoti jau nebe du berniukai ir atsipute, o daug piktu dedziu. Tas pats
ir su signalizacijos kodu. Teoriskai negeri dedes gali mane palaukt uz kampo
ir prideje puška liepti ivesti signalizacijos koda. Priesintis neturiu joko
noro, sveika galva brangi kaip atiminimas, todel kodas irgi butu suvestas.
Tik ne A, o B. Signalizacija nusiimtu, matiugalnikas tyletu, viskas grazu ir
pukuota, tik saugos tarnybos reakcija analogiska, kaip gavus antra
slaptazodi.

"eimaz"  wrote in message news:iecqaa$7rq$1@trimpas.omnitel.net...

tai tau nelieps pasakyt slaptazodzio tas "dede" su pistoletu? :) pasakysi i
rageli viska ka reikia. cia kalbejau apie toki atveji, kai nakties metu pas
tave kazkas isilauzia, o pas tave buna priduotas pirmas aukstas.
del panikos kodo gali kazka aiskiau parasyt?