Tema: Re: kokia apsaugos kontora?
Autorius: eimaz
Data: 2010-12-16 12:22:40
neikas neima uz jokius atvaziavimus. imama, jei tik klaidingas aliarmas.
bent mano saugos tarnyba ima 30Lt uz atvaziavima tik tuo atveju, jei
atvaziuoja ir randa seimininkus namie. o jei atvaziave nieko neranda ir
siaip signalke suveike, tuomet neima mokescio (budavo klaidingu, kol dar
nama irenginejau).
niekada neskambina ir neklausia vaziuot ar ne. gauna aliarma, ir jei jiems
nepaskambini, kad cia klaidingas suveikimas, tol ir vaziuoja.
pries pora metu buvo isigudrine skambinet ir klaust: "gavom suveikima,
vaziuot ar ne?" sakau, o ka man reiktu sakyt, jei dabar pistoletas koks i
smilkini pridetas? :)