Tema: Re: Mediena stogo pakalimui
Autorius: rr
Data: 2010-12-15 13:12:11
> tu visada taip ramiai sneki? "Klausyk, estete, ko prisi3,14sai?"
> lentutes identiskos langu, vartu spalvai, stogas taip pat rudos
> spalvos, nors nuolydis nedidelis, tai beveik spalvos isvis nesimato.
> tad man parintis tikrai nera del ko.

Ne tu pradėjai: „tu gal tyciojies ar is medzio kokio iskrites?“ Dar kažką
apie estetiką pakalimo... Tau reikėjo lentučių - kalei lentutėm, aš OSB
uššriuobiau panašia į stogo spalva nudažęs - gavosi labai greit ir gerai.
Pasakymam „niekas taip nedaro“ aš nejautrus :)

> o is kur atsirado zodis runkeliai? prie ko cia daugiskaita? kiek
> suprantu kalbejom tik apie tavo namo pakalimus. ir lyg ir nieko
> runkeliais nevadinau. man tikrai nesunku nufotkint, bet nesuprantu
> kame esme, jei tau sunku imesti savo pakalimu foto?

Nu runkeliai bent jau mes su žmona ir vaiku, bo mes apie estetiką ni-ni,
nes mums toks sprendimas tinka.  Prikabinu ir pakalimų kad jau toks noras
(čia iš kitų fotkių iškirpau ant greičio, todėl biškį nefokusas)

=ybegin line=128 size=16774 name=pakalimas2.jpg
))=J*:tpsp*+++*r*r**)*m*0=n/0/=n00/011024:44334>896:A>BBA>@@DGOIDEMF@@JVJMPQSTSCIWZWRZORSR)*m+111424=}44=}RD@DRRRRRRRRRRRRRRR
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR)ź*;2+V+Ā-+L*,;+-;+)ī*F**+/+++**********/*,-=n0+12)ī*e:*,+--,=n=n/,=n1*-**+,-*=n;/<K[k0=}{‹L\