Tema: Re: Mediena stogo pakalimui
Autorius: rr
Data: 2010-12-15 11:33:00
> pasikaliau normaliom impregnuotom ir dazytom egles ar pusies lentutem.

Namo sienos iš ko? Stogas? Langai? Kad žinočiau, kas yra normalios
medžiagos ir kaip jas derinti, kad būtų normaliai.

> tau reikejo gal ir visa nama OSB apsikalt? px gi tas vaizdas.

Maniau, kalba apie pakalimą buvo...

> ar cia
> nervas ima, kad toki suda savo namui pasidarei, kad taip nervuojies?

Aš kaip tik ramus žmogus, tu čia kažko užsiparinęs, gal lentutės prie stogo
dangos nedera ar langų?

> galim apsikeist nuotraukom kaip atrodo mano pakalimas ir kaip tavo ir
> tada ivertinsim ar tikrai tas estetinis vaizdas taip px?

Nu kam žmonėm mano neestetiškas namas, geriau tu savo parodyk, apšviesi
runkelius apie estetiką.