Tema: Re: Mediena stogo pakalimui
Autorius: eimaz
Data: 2010-12-15 11:47:50
"rr" <rr@nospam.lt> wrote in message
news:Xns9E4F758181708rrnospamlt@194.176.32.141...
> Aš kaip tik ramus žmogus, tu čia kažko užsiparinęs, gal lentutės prie
> stogo
> dangos nedera ar langų?
tu visada taip ramiai sneki? "Klausyk, estete, ko prisi3,14sai?"
lentutes identiskos langu, vartu spalvai, stogas taip pat rudos spalvos,
nors nuolydis nedidelis, tai beveik spalvos isvis nesimato. tad man parintis
tikrai nera del ko.

> Nu kam žmonėm mano neestetiškas namas, geriau tu savo parodyk, apšviesi
> runkelius apie estetiką.
o is kur atsirado zodis runkeliai? prie ko cia daugiskaita? kiek suprantu
kalbejom tik apie tavo namo pakalimus. ir lyg ir nieko runkeliais nevadinau.
man tikrai nesunku nufotkint, bet nesuprantu kame esme, jei tau sunku imesti
savo pakalimu foto?