Tema: Re: daugiabučių ilgaamžiškumas
Autorius: Spakainas
Data: 2010-11-26 11:51:36
> Na del buto pirkimo - dar gerai pasidomet apie sildymo saskaitas - siaip
> sildoma 6 menesiu, ir kaip isivaizduoju - sena statyba kainuos minimum
> 3Lt/m^2, o nauja - apie ~1Lt/m^2.  Ir siaip galvoju - jei butas - tai

Na brangiau šildymas, bet tai naujas butas dvigubai brangiau nusipirkt.
Jei už seną moki 150, tai analogiškas naujas panašiam rajone kainuos 300
ir daugiau. Jei žiūrėt vien permokamą skirtumą už šildymą - tai naujas
niekada neatsipirks.

> Siaip is esmes - galvoju kad senos statybos buto pirkimas yra nesamone, nes:
> 1.  Baigiasi jo tarnavimo laikas; 2. Brangus sildymas ziema;  3. Kaina vis
> dar per didele - geriau ta piniga ka turi det ant palukanu - tai palukanos
> kompensuos ar dar net liks nuomuojantis buta.

Tarnavimo laikas tikrai nesibaigia, čia labiau mitas. Dėl palūkanų -
pinigų nuvertėjimas vis tiek didesnis negu gaunamos palūkanos už
indėlius. Lieka nebent protingas investavimas. Bet čia manau tas galioja
mažesniajai daliai žmonių, kitiems - skolintis.

> Dar galvoju - kad naujos statybos buto pirkimas - yra loterija - nezinai i
> kokia kokybe pataikysi, nes dauguma ju buvo statoma "kuo greiciau pastatyt
> ir kuo gericiau parduot", taip pat kaip ir su namais statytais pardavimui;

Taip, su naujų, ypač dalinės apdailos, butų pirkimu - loterija. geriau
pirkt 5-6 metų senumo įrengtą butą.

> Dar galvoju - is LT emigruoja, o emigrantai nesiruosia ar jau
> nebegales/nebesugebes pargryzt i LT, todel netrukus bustu rinkoj atsiras vis
> daugiau pasiulkos - pardavines emigrantai savo bustu:  stovi tusti namai ir
> tusti buta - ju daug.

Nemanau kad jie tušti stovi/stovės. Tam yra nuomininkai.

> Bet kai kazkas siulina nama uz iki 1000Lt.m^2 ir jei turi zemes kur statyt,
> tai jau geriau ta nama ir pastatyt, nebent gyvenimo budas neleidzia...

Oj tikrai nevisiem geriau yra namas. Aš pvz neturiu jokio noro prarast
savo 30% laisvo laiko (vien važinėjimui) gyvendamas name, taigi čia
diskutuotinas klausimas. Pasakymai "jei", "kai" labai neapibrėžti.
Situaciją reik vertint pagal poreikius ir galimybes.