Tema: Re: daugiabučių ilgaamžiškumas
Autorius: Vaidas
Data: 2010-11-25 08:09:47
Viena vertus pasižvalgai kokiam Kauno žaliakalny ar laisvės alėjoj - ten
namai senoki, bet va, vistiek stovi. Mano nuomone tie visi PLYTINIAI
chruščioviniai namai stovės dar ilgai, ypač jei juos prižiūrėsi
tinkamai. Ir manau tas "ant 30 metų" - tai ne sienos, o pvz. stogas,
vamzdynai, apdaila ir panašiai.

Vaidas