Tema: Re: Radiatoriu konturas
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-11-29 21:06:28
Nelabai supratau - viska daryt kaip kanalizacijoj su nuolydziu i tekejimo
puse?

Kas tiksliai yra gravitacine sistema? Spaudimas uzkelia vandeni i virsu
tiesiu vamzdziu, o per radiatorius tiesiog krenta zemyn? As isivaizdavau,
kad vanduo cirkuliuoja nes yra didelis spaudimas ir visai nesvarbu zemyn ar
aukstyn vamzdis eina :)