Tema: Re: Radiatoriu konturas
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-11-29 11:01:49
Patarimas paprastas - jei yra galimybe - daryt viska lygiagreciai, tada liks
privalumas bent jau perdarinejant kiekviena atskirai.
Pas mani buvo - du nuosekliai sujungti spiziniai, tai kad ir veike viskas ir
"gravitacines" sistemos principu ir pakeitus i kita katila su siurbliu, tik
visuomet tas "paskutinis" radiatorius maziau sildavo.  Siam sezonui viskas
padaryta lygiagreciai - veikia kuo paukiuusiai.

O daugiabutyje - dar svarbu kuris radiatoroiaus galas auksciau, nes va
ziuriu i daugiabucio namo radiatoriu - jo pajungimo vieta yra auksciau uz
nepajungto gala, o kai name (buvusioj gravitacinej, o dabar su siurbliu
sistemoj) yra atvirksciai - pajungimas zemiau, o galas auksciau.  O ta
pasvyrima reikia islaikyt tiek vamzdziuose, tiek radiatoriuose ir tai yra
labai svarbu.

Styra