Tema: Re: Radiatoriu konturas
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-11-22 22:36:40
Kaip ir lygiai stovi..
prie 3 radiatoriaus įėjimo vamzdis šiltas, pats radiatorius vos vos..

Kokiu greičiu juda vanduo standartiniam tarybiniam konture? Tarkim visi
radiatoriai atšalo dėl to kad buvo pilni oro, tada po poros dienų nuorinau,
ir sekančią dieną pamačiau kad nieko neįvyko? 1 ir 2 - metalo šaltumo

Bandysiu 1 radiatoriaus viršutinį vamzdį į kitą jo pusę perjungt, kad abu
apačioj būtu, nes tą radiatorių galiu atjungt - nupjovus raudoną vamzdį
kranus pastačiau prieš šildymo sezoną, kitų radiatorių atjungt kaip ir
negaliu, nes užsukt neeina (šilumos mazge kraną palietus lašėt varvėt viskas
pradeda, tai nieks nenori judint)