Tema: Re: dregme
Autorius: AurimasB
Data: 2010-11-16 18:02:52
nu prieko tas tyvekas, gi aiškina, prieš jį iš kambario pusės yra garo
izoliacija, na nebent jos nėra, o tyvekas atvirkščiai uždėtas.. gal.. bet
jei kondensuojasi ant sienos paviršiaus vadinasi paviršius yra per šaltas,
ventilaicijos per mažai, gal koks karkasas atitraukas yra nuo
termoizolaicijos ir į jį šaltis patenka.. čia galim burt ir visko priburt,
norint pasakyt reikai konstrukciją visą žinot, tada bent bus galima sprest
ar ten konors nėra, ar kasnors netaip sudėta..